KOMERCIALIST NA TERENU (M/Ž) - Gorenjska
Vas zanimata delo v uspešnem proizvodno veleprodajnem podjetju ter priložnost dolgoročne zaposlitve? V podjetju AS system d.o.o. iščemo samostojne sodelavce, ki bi z odgovornim pristopom in voljo do dela pripomogli k pospešeni prodaji najkvalitetnejših jeklenih sider , namenjenih najzahtevnejšim kupcem širom po Evropi in tudi drugod. Če želite postati del uspešnega podjetja, ki skrbi za usposabljanje in stimulativno nagrajevanje svojih zaposlenih, ne odlašajte s prijavo na delovno mesto:
Komercialist na terenu (m/ž) - Gorenjska
Vaše naloge bodo:
- Izpolnjevanje plana prodaje
- Oskrbovanje že obstoječih strank
- Iskanje novih potencialnih strank/prodajnih mest
- Prezentacije izdelkov pri kupcih
- Pospeševanje prodaje lastne blagovne znamke
- Sodelovanje na sejmih in promocijskih dogodkih
- Tedensko poročanje o svojem delu
- Ostale delovne naloge po nalogu nadrajenih
Pričakujemo:
- Izkušnje na podobnih delovnih mestih minimalno 3 leta ,
- Znanje računalniških programov MS Office
- Samostojno iskanje novih rešitev
- Organizacijske sposobnosti , ambicioznost v doseganju delovnih ciljev
- Komunikacijske sposobnosti , profesionalni pristop , prepričljivost in prilagodljivost in voljo do dela.
- Pripravljenost na nadgradnjo znanja
- Vozniški izpit B kategorije
Nudimo:
- Delo v stabilnem podjetju,
- Dinamično delo.
- Zaposlitev za nedoločen čas
- Redno plačilo ( osnova + plačilo za uspešnost)
- Služben avto
- Mobitel
- Tablico ( iPad )
Prijave z vašimi kontakti (tel. številka, elektronski naslov, slika ) in opisom dosedanjih izkušenj v obliki življenjepisa sprejemamo na e-naslov: cvetka.seidl@as-system.si najkasneje do 23.12.2020!
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na 03 800 70 10.
REFERENT NABAVE IN PRODAJE (ZA TUJI TRG) m/ž
Naloge in odgovornosti:
•izvajanje nabavnih in prodajnih aktivnosti do dobaviteljev in kupcev (dogovori o komercialnih pogojih, priprava pogodb, ocenjevanje dobaviteljev itd.),
•prevzemanje odgovornosti za dogovorjene komercialne pogoje in planirane prihranke,
•pregled, usklajevanje in skrb za zalogo, prodaja izdelkov lastne blagovne znamke v tujino
•pomoč pri usklajevanju prodajnih cen,
•občasni obiski dobaviteljev in kupcev na terenu, razni sejmi po tujini
•iskanje novih dobaviteljev, obdelovanje kontaktov s sejmov , …
• logistika tranzitnih dobav,…
•zavzemanje za pravočasne dobave blaga in materiala za proizvodno
•reševanje reklamacij. Delovni čas:•polni delovni čas.
Zahtevana izobrazba: •višješolska izobrazba (6/1),
•visokošolska strokovna oz. univerzitetna izobrazba 1. bolonjske stopnje (6/2).Zahtevane delovne izkušnje:•3-5 let ustreznih delovnih izkušenj. Pričakujemo: •zaželeno je poznavanje vijačnega blaga , ročnega orodja in pritrdilne tehnike , poznavanje VASCO programa
•obvezno znanje angleškega jezika, zaželen še en dodatni tuji jezik (nemški, italijanski itd.),
•vozniško dovoljenje B kategorije,
•odlične komunikacijske in pogajalske sposobnosti,
•samostojnost, samoiniciativnost, fleksibilnost, inovativnost in odgovornost,
•pripravljenost za timsko delo in za dodatna strokovna izobraževanja ter usposabljanja.
Ponujamo: •zanimivo delo v dinamičnem in visoko motiviranem kolektivu,
•stimulativno plačilo,
•strokovna izobraževanja in usposabljanja doma in v tujini,
•možnost dolgoročne zaposlitve.
Vabimo kandidatke in kandidate, ki ste v zgornjem opisu prepoznali pravo priložnost za svoj poklicni profil, da nam prijave z dokazili, fotografijo in pripisom prostega delovnega mesta REFERENT NABAVE IN PRODAJE – za tuji trg , pošljete izključno po elektronski pošti na naslov CVETKA@AS-SYSTEM.SI Prijave zbiramo do 31.10.2020