Asortiman spletne trgovine se še dopolnjuje.
V kolikor ne najdete željenega izdelka nas pokličite na 03 800 70 00 / 040 934 316 ali nam pišite na info@as-system.si

Employment

KOMERCIALIST NA TERENU (M/Ž) - Gorenjska

Vas zanimata delo  v uspešnem proizvodno veleprodajnem podjetju  ter priložnost dolgoročne zaposlitve? V podjetju AS system d.o.o. iščemo samostojne sodelavce, ki bi z odgovornim pristopom in voljo do dela pripomogli k pospešeni prodaji najkvalitetnejših jeklenih sider  , namenjenih  najzahtevnejšim kupcem širom po Evropi in tudi drugod. Če želite postati del uspešnega podjetja, ki skrbi za usposabljanje in stimulativno nagrajevanje svojih zaposlenih, ne odlašajte s prijavo na delovno mesto:

Komercialist na terenu  (m/ž) - Gorenjska

Vaše naloge bodo:

  • Izpolnjevanje plana prodaje
  • Oskrbovanje že obstoječih strank
  • Iskanje novih potencialnih strank/prodajnih mest
  • Prezentacije izdelkov pri kupcih
  • Pospeševanje prodaje  lastne blagovne znamke
  • Sodelovanje na sejmih in promocijskih dogodkih
  • Tedensko poročanje o svojem delu
  • Ostale delovne naloge po nalogu nadrajenih

Pričakujemo:

  • Izkušnje na podobnih delovnih mestih minimalno 3 leta ,
  • Znanje računalniških programov MS Office
  • Samostojno iskanje novih rešitev
  • Organizacijske sposobnosti , ambicioznost v doseganju delovnih ciljev
  • Komunikacijske sposobnosti , profesionalni pristop , prepričljivost in prilagodljivost   in voljo do dela.
  • Pripravljenost na nadgradnjo znanja
  • Vozniški izpit B kategorije

Nudimo:

  • Delo v stabilnem podjetju,
  • Dinamično delo.
  • Zaposlitev za nedoločen čas
  • Redno plačilo ( osnova + plačilo za uspešnost)
  • Služben avto
  • Mobitel
  • Tablico ( iPad )

Prijave z vašimi kontakti (tel. številka, elektronski naslov, slika ) in opisom dosedanjih izkušenj v obliki življenjepisa sprejemamo na e-naslov: cvetka.seidl@as-system.si najkasneje do 23.12.2020!

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na  03 800 70 10.

 

REFERENT NABAVE IN PRODAJE (ZA TUJI TRG) m/ž

Naloge in odgovornosti:

•izvajanje nabavnih in prodajnih  aktivnosti do dobaviteljev in kupcev  (dogovori o komercialnih pogojih, priprava pogodb, ocenjevanje dobaviteljev itd.),

•prevzemanje odgovornosti za dogovorjene komercialne pogoje in       planirane prihranke,

•pregled, usklajevanje in skrb za zalogo, prodaja izdelkov lastne blagovne znamke v tujino

•pomoč pri usklajevanju prodajnih cen,

•občasni obiski dobaviteljev in kupcev  na terenu, razni sejmi po tujini

 •iskanje novih dobaviteljev, obdelovanje kontaktov s sejmov , …

• logistika tranzitnih dobav,…

•zavzemanje za pravočasne dobave blaga in materiala za proizvodno

•reševanje reklamacij. Delovni čas:•polni delovni čas.

Zahtevana izobrazba: •višješolska izobrazba (6/1),

•visokošolska strokovna oz. univerzitetna izobrazba 1. bolonjske stopnje (6/2).Zahtevane delovne izkušnje:•3-5 let ustreznih delovnih izkušenj. Pričakujemo: •zaželeno je poznavanje vijačnega blaga , ročnega orodja in  pritrdilne tehnike , poznavanje VASCO programa

•obvezno znanje angleškega jezika, zaželen še en dodatni tuji jezik (nemški, italijanski itd.),

•vozniško dovoljenje B kategorije,

•odlične komunikacijske in pogajalske sposobnosti,

•samostojnost, samoiniciativnost, fleksibilnost, inovativnost in odgovornost,

•pripravljenost za timsko delo in za dodatna strokovna izobraževanja ter usposabljanja.

Ponujamo: •zanimivo delo v dinamičnem in visoko motiviranem kolektivu,

•stimulativno plačilo,

•strokovna izobraževanja in usposabljanja doma in v tujini,

•možnost dolgoročne zaposlitve.

Vabimo kandidatke in kandidate, ki ste v zgornjem opisu prepoznali pravo priložnost za svoj poklicni profil, da nam prijave z dokazili, fotografijo in pripisom prostega delovnega mesta REFERENT NABAVE IN PRODAJE – za tuji trg , pošljete izključno po elektronski pošti na naslov CVETKA@AS-SYSTEM.SI  Prijave zbiramo do 31.10.2020

Copyright © 2019 - 2020 AS system d.o.o., All rights reserved. | Protection of personal data